Keresés ebben a blogban

Ima a munkámért

Ima a munkámért

Ez az ima is rendelkezésre áll ezeken a nyelveken: Angol - Spanyol.

Irgalmas Isten, én magam megalázni nektek.

Elnézést kérek minden engedetlenség és bűncselekmények ellen. Bevallom, hogy én már nem sikerült. Bocsáss meg.

Kérem, adja meg a bölcsességet. Szükségem van rád.

Ne engedje, hogy mások ellopják a gyümölcsét én munkaerőt. Nem akarok esni átok.

Sok vállalkozás tulajdonosai tisztességtelen. Ők sem mer, hogy tűz a munkavállaló üres kézzel.

Vannak főnökök, akik kezelik az alkalmazottak kegyetlenséggel. Elnyomják a kemény munka. Ők csak érdekel, amit előnyös számukra. Nem érdekli őket mások. Kérjük, ments meg tőlük.

Rabszolgasorba és sértő munka borzalmas. Ne hagyd, hogy élnek a keserű élete miatt rossz munkát.

A hallgatás irgalmas szívvel. Nézd, milyen nagy a nyomás terheli a munkavállalóknak. Kérjük, ments meg engem. Szabadíts meg minket !.

De azt is meg kell, hogy kiváló szakember. Adj nekem ismeretek létrehozásához csodálatos műveket. Tudom, hogy áldását fogja adni nekem a siker.

Biztosíthatom, hogy ...

- Segíteni fogok az embereknek, akiknek szükségük van mit ennie;

- Én is nagylelkű mások áldásomat;

- Én nem számít fel kamatot a testvéreimet a hitben;

- Soha nem fogom kérni, hogy bárki is vissza, amit önként adott nekik;

- Én is kölcsönöz, hogy sok ember. De én már nem kölcsönkérni senkitől.

Kérjük, áldja meg. Kérem, teljes szívemből. Ön áldást fog boldogulni a munkám, a családom, az én birtokhoz és a jövőm.

Nyissa ki az eget. Nyisd ki a nagylelkű kincseket. Öntsük le az eső áldást rám. Hadd kapja meg őket ma.

Engedje, hogy a jólét a megtakarított pénzem, a kezem munkája, és a földet, amit adtál nekem.

Én engedelmeskedünk neked. Azt követi a parancsolatokat. A példamutatás az élet az én életmód.

Itt dolgozott hat nap és a hetediken megpihent. Én is ugyanezt fogják tenni.

Segíts nekem gyűjteni a családom, és örülni velük. Dicsérni fogjuk meg a gyümölcs munkám. Mi is köszönöm az áldást, amit adtál nekünk.

A Jézus nevében,

Amen.

_________________________________

Boldog vagyok, hogy imádkozott "Ima a munkámért"!

Most hívjuk meg, hogy egy másik ima. Ez a legfontosabb az ima.
Ez az ima előnyös a örökkévalóságnak.

Kérjük, kövesse ezt a linket:

Ima az üdvösség

_________________________________

Ima a munka. Mit gondolsz az ima?

Kérjük, hagyja meg észrevételeit az alábbiakban.

Köszönjük!

Inspirálta ezeket a verseket a Biblia: 1 Mózes 3:17 - 1 Mózes 31:42 - 2 Mózes 1:11;13-14 - 2 Mózes 20:10 - 2 Mózes 36:2 - 3 Mózes 23:3 - 5 Mózes 12:7;18 - 5 Mózes 14:29 - 5 Mózes 15:10 - 5 Mózes 23:20 - 5 Mózes 24:19 - 5 Mózes 26:7-8 - 5 Mózes 28:12;33 - 5 Mózes 30:9
Biblia - Képek: Munka

1 megjegyzés:

  1. Írd ide a nevét a kívánt feladatot. Mások is segítenek imádkozni érte.

    Ön is szívesen hozzá motivációs üzenetek. Tippek ember keres munkát. Bibliaversekkel.

    Köszönjük!

    VálaszTörlés

Kérem, hagyjon egy kérdés vagy egy jó és konstruktív megjegyzést itt.