Keresés ebben a blogban

Imádság leendő feleségemért

Nagy Isten a szeretet,

Azt kérjük a segítségét. Kérjük, figyeljen rám.

Tudomásul veszem, hogy nem tudok semmit az igaz szerelem. Szükségem van a bölcsesség.

Imádság leendő feleségemért

Kerestem a megfelelő nőt. Én nem találtam rá.

Istenem, csak tudod mindenkinek. Tudod, ki lesz a tökéletes feleség számomra. Keressünk egy erényes asszony.

Ez a helyzet okozza a szenvedés és gyötrelem a lelkemben.

Kérjük, vezess hozzá. Ön segített Isaac találni Rebekah. Ön segített Jacob találkozni Rachel. Vezess engem is !.

Azt is értem, hogy meg kell tennem magam részéről. Azt kell, hogy legyen egy ember szerint a képet. Tudom, hogy fog kapni a áldását.

Imádkozom a felesége; és ígérem, hogy ...

- Én türelmesen várni rá.

- Én mindig megmutatom neki gyengédség.

- Én leszek hajlandó megbocsátani és helyreállítani.

- Késedelmes a haragra, és bővelkedik a szeretetben.

My love is elkíséri. Ez lesz elviselni az utat.

Saját szerelmét mindig állandó marad.

Saját szerelmét eléri az eget.

Saját szövetséget hűségesek maradnak.

Saját csókok fog felelni neki.

Ő lesz bízik bennem.

A szeretet meghaladja más öröm az életben.

Segítsen nekünk nőnek egy stabil szerelem. Segítsen nekünk gyakorolni a megbocsátás.

Segítsen nekünk megszünteti a kölcsönös bűncselekmények. Azt akarom, a szeretet és a gyűlölet nem.

Nem vagyok tökéletes ember. De azért imádkozom, hogy ő soha nem fog engem gyűlölnek.

Nehéz idők jöhetnek. Ne menjünk szét egymástól.

Én akarok lenni, mint te, Jézus. Azt akarom, hogy az első, hogy segítsen, ha szüksége van rá.

Istenem, azt akarom, hogy egy bátor ember, hogy ő is tiszteletben tartja.

Azért imádkozom, hogy ő soha nem fogja megtagadni engem szeretete és hűsége.

Megáldalak, hogy legyen valaki, aki támogatja a munkámat.

Megáldalak neki, hogy ő is virágzik a szerelmem.

Áldom őt, hogy legyen egy felesége, aki törődik velünk.

Megáldalak neki, hogy maradjon egy szép nő.

Kijelentem, hogy csak az ő szeretete fog felelni nekem minden alkalommal.

Isten áldjon meg bennünket. Így fogjuk élvezni a finomságokat szerelem örökké.

Áldjon meg bennünket, hogy kialakuljon egy család. Add nekem a bölcsesség és a szeretet, hogy lehetővé.

A Jézus nevében,

Amen.

_____________________

Boldog vagyok, hogy imádkozott "Imádság leendő feleségemért"!

Most hívjuk meg, hogy egy másik ima. Ez a legfontosabb az ima.
Ez az ima előnyös a örökkévalóságnak.

Kérjük, kövesse ezt a linket:

Ima az üdvösség

_____________________

Mit gondolsz az ima?

Kérjük, hagyja meg észrevételeit az alábbiakban.

Köszönjük!

Nejem. A jövőm házastársa.; inspirálta ezeket a verseket a Biblia: 1 Mózes 1:26 - 1 Mózes 24 - 1 Mózes 29 - 1 Királyok 11:1-2 - 1 Krónika 16:34 - Zsoltárok 13:5 - Zsoltárok 25:6-7 - Zsoltárok 31:3;7 - Zsoltárok 33:22 - Zsoltárok 36:5 - Zsoltárok 52:8 - Zsoltárok 57:10 - Zsoltárok 63:3 - Zsoltárok 85:7 - Zsoltárok 86:17 - Zsoltárok 89:28;33 - Zsoltárok 90:14 - Zsoltárok 92:2 - Zsoltárok 94:18 - Zsoltárok 103:8 - Zsoltárok 119:149 - Zsoltárok 132:10 - Zsoltárok 136:4-9;12-18;23 - Példabeszédek 5:19 - Példabeszédek 7:18 - Példabeszédek 10:12 - Példabeszédek 15:17 - Példabeszédek 17:9 - Prédikátor 9:1 - Énekek Éneke 1:2;7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérem, hagyjon egy kérdés vagy egy jó és konstruktív megjegyzést itt.