Keresés ebben a blogban

Reggeli Ima

Reggeli Ima

Ez az ima is rendelkezésre áll ezeken a nyelveken: Angol - Spanyol.

Isten, úgy döntök, hogy indul ezen a napon veled.

Azért jöttem, hogy a jelenlét a mindenható Isten. Én felajánlja dicséri, és hála. Kérjük, fogadd el az imádság, mint egy kellemes aromájú az Ön jelenlétében.

Dicsérem meg, Istenem. Én magam megalázni az Ön jelenlétében. Azt igyekeznek segíteni. Tudom, hogy velem vannak, hogy nekem a megváltást erre a napra.

Isten Lelke, ma fogok engedelmeskedni a utasításokat. Kérem, segítsen nekem, hogy nem az lesz az Atya.

Ma lesz az elején a legjobb nap.

Felkelek ezen a napon, hogy valami újat, szépet és használhatót. Mindenki az ebből származó előnyöket. Megcsinálta a Genesis és én utánozni a munkát.

Ma fogom ellátni tevékenységek minden erejével, amit adott nekem. Én akkor lesz hatékony, elkötelezett és profi.

Istenem, nem kell félni, hogy amit kérdezel. Kérjük, legyőzni az ellenségeimet, mert én vagyok engedelmes Önnek.

A Jézus nevében fogom a siker eléréséhez. Én menetelnek majd nyerni a csatát.

Bocsáss meg, ha már lázadó. Az utolsó dolog, amit szeretnék, hogy provokálni a harag ellen, nekem és a családomnak.

Én megbocsátani azoknak, akik megbántott. Add nekem a lehetőséget, és én is megoldja a problémákat más emberekkel.

Segíts, hogy megszerezzék a bizalmat a többi ember. Mindenkinek meg kell beszélni is rólam.

Lord adja meg a rendelkezést. Használja semmit, és mindenki áldja meg.

Ma úgy döntök, hogy megszüntesse az életemből minden bűnt. Fogok élni szentségben. Hadd nézzem meg a dicsőség, a jelek és csodák.

Azt kell, hogy az Ön oldalán. Élni akarok állandóan győzelmet. Istenem, tudom, hogy meg tudod csinálni nagy dolgokat az életemben.

Lord, kérjük, küldje el ma este egy hatalmas angyal. Parancsolhat neki, hogy távolítsa el minden akadályt az utat.

Holnap felkelek, hogy felemel az Ön nagy győzelmet. Azt hirdetik, hogy holnap a szemem is látni fogják a megváltás az életemben.

Vállalom, hogy jöjjön a jelenléte minden reggel. Én is köszönöm, és dicsérni meg a nagyszerű irgalom.

A Jézus nevében,

... Ámen!

_____________________________________

Boldog vagyok, hogy imádkozott "Reggeli Ima"!

Most hívjuk meg, hogy egy másik ima. Ez a legfontosabb az ima.
Ez az ima előnyös a örökkévalóságnak.

Kérjük, kövesse ezt a linket:
Ima az üdvösség

_____________________________________

Reggeli Ima. Mit gondolsz az ima?

Kérjük, hagyja meg észrevételeit az alábbiakban.

Köszönjük!

Inspirálta ezeket a verseket a Biblia: 1 Mózes 1:5-31 - 1 Mózes 26:31 - 1 Mózes 28:18 - 2 Mózes 7:15 - 2 Mózes 8:20;23 - 2 Mózes 9:5 - 2 Mózes 17:9 - 2 Mózes 30:7;33 - 2 Mózes 34:2 - 2 Mózes 34:4 - Józsué 3:5 - Józsué 7:13 - Józsué 8:10 - Józsué 11:6 - Józsué 22:18 - 1 Sámuel 11:9 - 1 Sámuel 17:20 - 1 Királyok 17:6 - 2 Királyok 7:1 - 2 Királyok 19:35 - 1 Krónika 23:30 - 2 Krónika 20:17 - Ruth 2:7
Biblia - Képek: Baker strand

2 megjegyzés:

Kérem, hagyjon egy kérdés vagy egy jó és konstruktív megjegyzést itt.