Keresés ebben a blogban

Ima, hogy pénzt kérjünk Istentől

Ima, hogy pénzt kérjünk Istentől

Ez az ima is rendelkezésre áll ezeken a nyelveken: Angol - Spanyol.

Isten az eget és földet,

Abszolút tulajdonosa minden arany és ezüst. Hívom a segítséget én pénzügyeit.

Szeretném, hogy elnyerjem az ingatlan a gyerekeimnek egy nap.

Tisztában vagyok azzal, hogy a jó és rossz időkben mindenki számára eljusson. Bevallom, szükségem van rád!

Segíts nekem, hogy okos és megfontolt minden vállalkozói szellemet.

Adj nekem:

- Intelligence tanulni. Azt kell megérteni, hogyan kell kezelni és befektetni.

- A bölcsesség. Én képesnek kell lennie arra, hogy utasítsák el a pénz, ha nem jó nekem.

Isten, megérdemli a kiváló szolgái. Azt akarom, hogy képes olyan kettős átlagos.

Azt akarom, hogy hatékony legyen minden erőfeszítést. Ön bizalmát rám fog nőni. Akkor előbb-utóbb bízik bennem több, mint amit eredetileg kaptam.

Én nem függ a pénz. Ön tanította ezt tanítványok. Én vagyok Ön tanítványo most.

Csak a bölcsességet ad nekem életet. Pénz nem.

Én nem akarom úgy viselkedik, mint egy hízelgő. Azt sem, hogy kifogásokat, hogy pénzt másoktól.

Segíts nekem megérteni, hogy ...

- A pénz nem a barátom.

- Soha nem szeretik a pénzt. Papír nem kielégít a lelket.

- A pénz szerelme a gyökere minden rossznak.

Emberek, akik kívánd pénzt is felhagynak meg.

Isten, ne engem inkább a pénzt, mint te.

Az egyik a tanítványok elárulta, hogy 30 ezüst. Ő aztán öngyilkos lett.

Ne engem egy rossz híre. A hírnevét a személy, aki szereti a pénzt.

Ehelyett fogom használni a pénzt, hogy felemel téged. Segíteni fogok építésével és karbantartásával a templomban. A hely, ahol Ön nevét imádják. Lesz magasztos közepette a társadalom.

Istenem, ígérem, hogy ...

- Én vissza pénzt, ha kapok többet, mint kellene. Nem fogom tartani a pénzt, hogy valakié.

- Én nem szeretem a pénzt. Én leszek elégedett azzal, amit én. Azt ígérted; "Soha nem fogom elhagyni, sem elhagy benneteket".

- Nem fogok viselkedni, mint egy uzsorás az én testvéreim. Nem fogom tölteni őket érdeke.

- Én mindig fizetem a munkások a nap végén.

- Soha nem fogom elfogadni pénzt, hogy bántani az embereket. Sokkal kevesebb elleni népednek, Izraelnek.

- Nem fogadom el ebül szerzett pénzt. Tudom, hogy hamarosan véget ér.

- Én nem fogadja el kenőpénzt bármilyen.

- Nem fogok megvesztegetni bírák és hatóságok.

- Nem fogok prostituált testem. Nem fogom szerezni származó nyereség a prostitúció. Nem adom neked felajánlásokat ki azok nyereséget.

Már kaptam sok áldást. Tudom, hogy ad nekem többet. Én az őket gondozó hűséggel.

Kérem, segítsen nekem rendezni a pénzügyeket. Azt akarom, hogy képes legyen megosztani másokkal.

Én akarok lenni, mint te Uram. Valaki képes szaporodni áldásait. Képes kielégít az éhség a tömeget.

Azt akarom, hogy egy segítő másoknak. Nem lehet rászorulók én közösségben.

Fogom szolgálni az embereket a szeretet. Nem pénzért.

Én már nem lesz gőgös. Most alázatosan mondani, hogy "Isten is úgy akarja, sikerülni fog!"

A Jézus nevében,

Amen.

_______________________________________

Boldog vagyok, hogy imádkozott "Ima, hogy pénzt kérjünk Istentől"!

Most hívjuk meg, hogy egy másik ima. Ez a legfontosabb az ima.
Ez az ima előnyös a örökkévalóságnak.

Kérjük, kövesse ezt a linket:

Ima az üdvösség

_______________________________________

Mit gondolsz az ima?

Kérjük, hagyja meg észrevételeit az alábbiakban.

Köszönjük!

Pénz pénz pénz - A Istenhez imádkozott; inspirálta ezeket a verseket a Biblia: 1 Mózes 43:12 - 2 Mózes 22:25 - 3 Mózes 25:36-37 - 5 Mózes 23:17-19 - 5 Mózes 24:15 - 2 Királyok 4:1-7 - 2 Királyok 5:26-27 - 2 Királyok 12:5;14 - Zsoltárok 15:5 - Példabeszédek 13:11 - Példabeszédek 17:16 - Példabeszédek 19:14 - Prédikátor 5:10 - Prédikátor 7:12 - Prédikátor 9:11 - Mikeás 3:11 - Aggeus 2:8 - Máté 27:5 - Márk 6:8;37 - Lukács 14:28 - Lukács 16:14 - Lukács 19:13;16;24 - Apostolok 4:34 - 1 Korintusi 16:2 - 1 Tesszalonika 2:5 - 1 Timóteushoz 3:3 - 1 Timóteushoz 6:10 - Zsidókhoz 13:5 - Jakab 4:13 - 1 Péter 5:2 - Júdás 1:11 Biblia - Képek: Pénz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérem, hagyjon egy kérdés vagy egy jó és konstruktív megjegyzést itt.