Keresés ebben a blogban

Ima a Jövendőbeli Férjem

A szeretet Istene,

Kérem, segítsen nekem megtalálni a jó férjet. Egy olyan ember, aki szeretni fog, mint a Biblia tanítja.

Nem akarom az időmet alkalmi szerelmesei.

Férj - Ima a Jövendőbeli Férjem

Azt akarom, hogy egyesülnek Isten embere. Ezer generációk jönnek tőlünk. Mindegyikük áldott lesz a gyerekek.

A Biblia azt mondja, hogy az embert az Ön képére és hasonlatosságára. Kérem, adja meg a férj, aki úgy viselkedik, mint az igazi fia.

Azért imádkozom, hogy ...

Ő mindig készen áll, hogy segítsen nekem, amikor szükségem van rá.

Soha nem fog megtagad engem az ő szeretete, sem nem hűségét szövetséget.

Ő fogja hű szövetséget kötött velem.

Ő lesz irgalmas és könyörületes férje. Ő lesz az ember a haragra.

Ő lesz olyan ember, aki tudja, hogyan kell harcolni az életben. Sikerülni fog.

Ő mindig emlékezni fog mutatni nekem a gyöngédség és szeretet.

Ő szeretete fogja vigasztalni a nehéz időkben az életben.

Gondjára motiválja nekem, hogy folytassam.

Ő szeretete eléri az eget.

Ő szeretete egy életre.

Ő szeretete soha nem ér véget.

Istenem, kérlek segíts, hogy felébressze az érdeklődésem a minden projektek és tevékenységek. Azt akarom, hogy tudja, hogy én vagyok az igazi élettársa.

Segíts nekem, jól beszél, hogy mennyire szeret engem.

Azt hirdetik, hogy ...

- Csak a szerelem jóllakott velem.

- Ő szeretete teszi engem énekelni az öröm.

- Én képes lesz megbízni az ő szeretetében.

- Én pedig örül az ő szeretetében ellenére szorongás és fájdalom az életben.

- Én leszek a pályázati felesége, a bájos és gyönyörű a szeme. My love rabul ejti őt minden alkalommal.

- Mi fog élni szeretni egymást idején bőség és szűkösség.

- Én virágozni fog az oldalán, míg él benne, az ő szeretetében.

- Ő szeret engem jobb lesz, mint az élet.

- Én élvezni fogja a csókok ajkai több mint a bor.

És együtt fogunk inni azt a poharat a szeretet.

... Ámen

_____________________


Boldog vagyok, hogy imádkozott "Ima a Jövendőbeli Férjem"!

Most hívjuk meg, hogy egy másik ima. Ez a legfontosabb az ima.

Ez az ima előnyös a örökkévalóságnak.

Kérjük, kövesse ezt a linket:

Ima az üdvösség

_____________________
Mit gondolsz az ima?

Kérjük, hagyja meg észrevételeit az alábbiakban.

Köszönjük!


Férj - Ima a Jövendőbeli Férjem; inspirálta ezeket a verseket a Biblia: 1 Mózes 1:26 - 2 Mózes 20:6 - 4 Mózes 6:25 - 4 Mózes 14:19 - 5 Mózes 10:18 - 1 Királyok 11:1-2 - 1 Krónika 16:34 - Jób 10:12 - Zsoltárok 21:7 - Zsoltárok 25:6;7 - Zsoltárok 31:7 - Zsoltárok 36:5 - Zsoltárok 52:8 - Zsoltárok 63:3 - Zsoltárok 85:7 - Zsoltárok 86:17 - Zsoltárok 89:28;33 - Zsoltárok 90:14 - Zsoltárok 92:2 - Zsoltárok 94:18 - Zsoltárok 101:1 - Zsoltárok 103:8 - Zsoltárok 119:76;149 - Zsoltárok 130:7 - Zsoltárok 136:5-9;12-25 - Példabeszédek 5:19 - Példabeszédek 7:18 - Példabeszédek 15:17 - Példabeszédek 17:9 - Énekek Éneke 1:2;7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérem, hagyjon egy kérdés vagy egy jó és konstruktív megjegyzést itt.